torstai 29. maaliskuuta 2018

kohti liikunnallista pääsiäistä

Moikka! Taas on viikko hurahtanut Pika vauhtia. Pääsiäisen vapaat tuli kuin tilauksesta. On ihanaa kun on neljä vapaata, jotenkin on väsymystä ilmassa ja pikku lomanen kuulostaa hyvältä just tähän saumaan.
Olen suunnitellut aloittavani tällä viikolla määräviikot maratonia silmälläpitäen. Eli tarkoitus olisi seuraavat 3 viikkoa juosta n. 35 - 50km viikossa. Tietenkin myös kehonhuoltoa ja lihaskuntoa täytyy tehdä. Tää pääsiäinen sopii aloitukseen mainiosti, koska on hyvin aikaa panostaa liikuntaan.
Juoksua on takana tälle viikolle vasta 7.4km.
Mutta jos suunnitelmat menee hyvin, saan sunnuntaihin mennessä kilsoja hyvin kasaan.
Tän viikon treenit on muuten mennyt hyvin. Yksi aamulenkki oli jätettävä väliin ja yksi aamujooga myös, kun kellojen siirto tuntuu todellakin mun aamuissa. Sitten taas illalla mulla oiskin vaikka kuinka paljon virtaa..
Tämän  viikon treenit :
 Ma: 20 min aamukävely ennen töitä. Illalla 30 min jooga ja 30 min dynaaminen venyttely. Kehonhuolto teki todella hyvää.
Ti: 35min kävely töistä kaverin kanssa ja osa matkasta yksin. Kävin kummitytöllä pyörähtämässä.vauva kyllä nukkui koko 2h minkä siellä olin.  Illalla pääsin reilun tunnin rentouttavaan hierontaan. Voi että se teki terää!
Ke:aamulla 20 min kävely töihin. Illalla kolmen kilsan reipas kävely ja 12 min hyppy ja loikkatreeni rappusissa. Kotona vielä hikinen hiit.
Kello oli jo 22.15 kun olin jumpannut, mutta sain unta kuitenkin tosi hyvin hikijumpan jälkeen.
To:aamulla 15 min kävely ja iltapäivällä 20 min kävely. Illalla pitkästä aikaa opaslenkki näkövammaisen ystävän kanssa. 7.4km ihana lenkki kauniissa ilta auringossa.
Oikein kivasti siis sujunut viikko tähän asti. On tullut sopivasti treeniä, lepoa ja kehonhuoltoa. Olen myös antanut itseni  nukkua  vaikka oli tarkoitus herätä aiemmin treenaamaan, uni on myös tosi tärkeää.
Huomenna olisi tarkoitus juosta pitkästä aikaa 2-2.5h. Maraton lähestyy ja kilsat lisääntyy.
Mites sun viikko on sujunut? vaikuttaako kellojen siirto?
Mä lähden nyt nukkumaan, palaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!