perjantai 17. kesäkuuta 2016

Loman alku, uusia haasteita ja tavotteiden saavuttamista

Moi! Se on loma nyt! Jes!
Lomalla meinaan juosta,kävellä, pyöräillä, uida ja lepäillä yms mukavaa. Mulla on tulossa kokonainen maraton elokuun puolivälissä. Siihen pitää alkaa treenaamaan. Pitkiä lenkkejä siis tulossa.

eilen juoksin ekan lenkin hhm jälkeen. 5km  rauhassa ja tuntui helpolta.
Mä liityin uuteen Takomorunners https://www.facebook.com/Takomorunners-269894116691718/?fref=photo porukkaan, oon siinä vapaaehtosena myös sometiimissä ja oon hankkinut yhteistyökumppaneita eri tapahtumista. Nyt on jo neljä eri juoksu tapahtumaa mukana. Tuolla sivuilla on niihin arvontoja. Mä oon menossa keuruun yömaratonille jänikseksi ekaa kertaa elämässäni. Huh.. 2.30 jänis siis täällä. Se on hyvä treeni tulevaan maratoniin. http://yomaraton.fi/
Mä oon kaikessa mukana.No ei kai se huonokaan juttu ole. Saimaa xrun Imatralla on myös tulossa mun osalta lokakuussa.http://www.xrun.fi/kilpailuohje_xrun.php Se onkin ensimmäinen maastokisa. Vielä joku 10km kisa vois olla hyvä heinäkuussa. Katellaan. Aika kivaa kun on uusia haasteita ja juttuja mitä kehittää ja suunnitella. Mä myös vedän vantaalla takomorunnersin yhteislenkit. Ensimmäinen on 3.7 klo 10.00 lähtö hakunilan urheilupuiston parkkipaikalta. Mukaan vaan!! Saan myös testiin suunnon ambit 3 run kellon ensi viikolla, siitä tulossa juttua pian. Tähän voi liittyä kuka vaan . Bloggareille varsinkin on tilausta. Omalla ajalla ilman palkkaa tehdään, mutta voi osallistua tapahtumiin ja testailla juttuja yms.. Saa nähdä mitä kaikkea tuleekaan!
Hanna haastoi sporttaillaan blogissaan testaamaan kesällä jotain uutta lajia, sen aion tehdä, en vielä tiedä mikä se on mutta jotain uutta vois testaa.  Tartu säkin haasteeseen!
Mähän oon tiputellut painoa ja muuttanu ruokailutottumuksia viisaammiksi tässä kolmen kuukauden ajan. Eilen pääsin tavoitteeseen, -5kg! jes! Olen 164cm ja painan nyt 63kg.

huhtikuu2016

huhtikuu2016

kesäkuu 2016
Painoon olen tyytyväinen, mutta kiinteyttä ja lihaksia pitää saada lisää, varsinkin yläkroppaan. Treenaakotona.comin treenejä olen tehnyt omassa olkkarissa, se sopii mulle loistavasti. Oon tosi tyytyväinen, kun tää keventely ja elämäntaparempan alku on mennyt helposti, ravintoneuvojan avulla. Nyt keventelen vielä heinäkuun ja elokuussa tavataan Marin kanssa ja mietitään miten saan homman pidettyä loppuelämän.
Jos sä haluat tulla lenkille mun kanssa tai sulla ois kiinnostava laji mitä haluat esitellä mulle tai kokeilla mun kanssa ihan uutta lajia, ilmottele vaikka täällä tai fb.n viestillä (juoksujalkavipattaa fb sivut) Mä oon valmis testaamaan jotain uutta..
Nyt otan lomasiiderin ja istun rentoutumaan miehen kainaloon! Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!