torstai 10. maaliskuuta 2016

vaatekaappi kaipaisi päivitystä (kurkistus kevään tarjontaan)

Moro! Päätin tupsahtaa tänne taas kun tota aikaa tuntuu olevan..Ja kevät on tulossa kovaa vauhtia ja oon alkanut kaivata vaatekappiin väriä. Mä en todellakaan ole mikään muotipoliisi enkä tiedäkään muodista kauheasti, mutta silloin tällöin oman tyylin päivitys tekee hyvää. Usein nää mietinnät menee siihen, että suunnittelen ja mietin uutta vaatetusta, mutt sitten pojat tarvitsee jotain tai johonkin muualle menee ylimääräistä.  Mutta unelmoida ja suunnitellahan voi, vai mitä? Mun värikkäät vaatteet on melkein vaan treenivaate puolella. Pari väriläiskää löytyy, mutta melko tylsää on.




Tässä muutamia kivoja juttuja, nappasin zalandon sivuilta kaikki...ja todellakaan nää ei kaikki tuu mun hyllyyn ja varmasti helmiä jäi huomaamatta. mutta kurkistus kevään tarjontaan.Ootko sä jo hankkinut kevät vaatetta?


adidas Originals - ZX FLUX - Matalavartiset tennarit - solid grey/white/lush pink






2 kommenttia:

  1. Joo, sitä se kevät teettää :) On niin ihanaa herätä valoon ja väreihin pimeän ja harmaan talven jälkeen. Tossa oli munkin mielestä joitain kivoja juttuja! Mun kaapppiin vois päätyä tuo hihaton paita ja nuo ylemmät kengät ainakin. Addun alin kukkatakki vaatis multa sulattelua :D

    VastaaPoista
  2. Joo, ne näyttää kivoilta noin mutta päällä eri juttu..mä oon nyt ihastunu noihin överi kuvioisiin väriläiskiin...saa nähdä uskallanko päälle pistää..ne kengät on söpöt.

    VastaaPoista

olis mukavaa saada kommentteja!