maanantai 30. marraskuuta 2015

marrasputki suoritettu!

Jiihaa!! Mä tein sen! Toisen kerran elämssäni juoksin joka päivä 30 päivän ajan. Ensimmäinen meni kilsoissa paremmin, mutta kyllä olen tyytyväinen tähänkin putkeen. Vähän vajaa 180km tuli kuukausi saldoksi, mikä on tosi hyvin meikäläisen mittapuulla. Juoksin 3.4-9.3km lenkkejä. parina päivänä kaksi lenkkiä päivässä. Pelasin myös muutaman kerran squashia kävelin paljon ja kävin zumbassa ja pilateksessa ja yritin lisätä venyttelyjä (onnistuin aika hyvin) ja koko kuukauden olin arkena ilman karkkia. Mahtifiilis kun sain tän läpi. Mitään järkeehän tässä ei oo, mutta yllättävän helppoa (joopa joo)ja kivaa(niinpä niin) tää oli!Viimevuonna ajattelin tehdä saman tämän vuoden  maaliskuussa, mutta se jäi. Jos ens maaliskuussa sitten?
aamulenkillä kävellen 22.11  pikkupakkanen, ja kauniit maisemat

luntakin saatiin pikkuisen, tosin ne on jo lähteneet.

ihana lenkkikaveri, aina valmiina!



perjantain aamulenkillä vetäisin kunnon lipat. en tiedä mihin polvi kolahti mutta mojovan tällin sai.

tonttutyttö 
Huomenna vaihtuu kuukausi. Ensi lauantaina olen menossa radio novan maksamana joulujuoksuun. Osallistuin radio novan kisaan ja voitin mulle ja susannalle osallistumisen helsingin joulujuoksuun. Nova maksaa osallistumisen pelastakaa lapset ry.lle ,kotimaan lasten hyväksi.
20.12 olis nokian joulumaraton. Vielä en tiedä meenkö puolikkaalle vai kokonaiselle.

Oikein kivaa uutta viikkoa ja joulukuuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!