perjantai 20. helmikuuta 2015

hikitreenillä viikonloppuun ja mitä oudot unet kertovat minusta?

hakunilan uimahallilta kuva(puhelimen super laatua..)
Eilen pidin lepopäivän ja lötköttelin illan kotosalla. Johtuikohan levätystä illasta vai mistä, mutta yöllä meni kovaa.. Näin paljon unia ja heräilin välillä naurun pärskähdykseen ja välillä valui kyyneleet. En muistanut aamulla kuin yhden pätkän,  joka oli sitäkin hauskempi. Eli jaan sen teillekin tässä: oli kaunis kesä ja minä töissä kesäleirillä nuorten parissa (en ole koskaan ollut töiisä kesäleirillä enkä työskennnellyt nuorten parissa). Mun työkaverina oli froid marx engels & jungin laulaja Pekka Myllykoski(en tajua tätäkään yhtään..oon kyllä katsonut muutaman jakson korkki kiinni sarjaa jossa heppu oli,mutta siitä on jo aikaa)Pekka Myllykoski laulaaylen sivuilta kuva.
Tehtiin kaikenlaisia hauskoja juttuja, enkä oikein muista kaikkea..mutta mä opetin kovasti nuorille ammuntaa (mä en osaa ampua, kaksi kertaa olen ampunut mökillä ilmakiväärillä) pistooleilla. Ehkä kaikkein hauskinta oli, että Pekka opetti nuorille ja mulle mäkihyppyä muovisessa mäessä.. Uskomatonta! Mä oon tänään nauranut tälle unelle ja miettinyt mitä kummaa mun päässä oikein pyörii? Voisin kyllä mennä kesäleiri ohjaajaksi ja pekkakin ois varmaan kiva työkaveri, mutta pistoolit ja minä ja mäkihyppy ei ehkä ihan..

No tänään en pitänyt lepopäivää vaan suuntasin töiden jälkeen salille. Juoksin matolla 3km niin, että kovensin kokoajan vauhtia 2.5km asti ja siitä sitten tiputin takaisin aloitus vauhtiin. Vauhdit oli 10.8 km/H- 12km/h. Pieni tauko vettä juoden ja 2km ylämäkitreeni matolla. Puoli kilsaa aina hölkäten tosi kaltevaan mäkeen ja puoli kilsaa tasasta hölkkää. Hiki lensi jo ennen kuin aloitin kuntosalitreenin. Treenasin käsiä ja rintaa ja pari liikettä reisille ja pepulle ja selälle. Pikku venyjen jälkeen juoksin vielä kilsan kevyesti,mutta melko kovaa ja olinkin valmis suihkuun ja kotiin syömään!

Toi oli nyt tän viikon vetotreeni, eikä tuntunut pahalta ollenkaan. Nyt on hyvä fiilis aloittaa viikonloppu. Huomenna varmaan rauhaisaa eloa ja sunnuntaina pitkä lenkki metsässä.

Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!