torstai 20. marraskuuta 2014

pikakelaus mennestä viikosta

sunnuntaina hölkättiin porukalla taas tikkurilassa.taas lähti kolmevauhtista porukkaa ja mä etanoiden mukana.ihana lenkki rankan aktia rypistyksen jälkeen.7.3minuutin kilometri vauhtia,eli mukavaa etenemistä jutellen.reilu puolitoista tuntia ja 12.4km

flunssa on pyrkinyt taas iskemään,oon tehnyt vain "pakolliset"25-28min lenkit..että pysyn marrasputkessa.nuhaa ja silmätulehdusta pahempaa ei vielä ole,eli eiköhän tää tästä.

otin vinkistä vaarin ja ostin inkiväärinjuurta ja söin sentin palan(vahvaa!!)ja join vettä päälle.tarkoitus ois jatkaa jonkin aikaa



oon siis ottanut rauhassa lenkkien kanssa,kun nuhaa pukkaa.eilen olin pois töistä kun oli silmätulehdus(meillä päiväkodissa ollut monta viikkoa jo liikkeellä)vaikka kuinka desifioin käsiä yms..tänään olo oli koko päivän parempi,toki nuhaa vielä ja nokka rikki.lähdin kokeilemaan pitempää lenkkiä kun olin juoksuryhmissä kokoon kutsunut yhteislenkin.meitä oli kuuden aikaan 3 juoksijaa hakunilan uimahallilla.siitä lähdettiin tunnustellen ja hyvinhän se kulki.4 nenäliinaa kului ja 3dl vettä.ylämäet piti hidastaa kun tuntui hankalalta.
12.2km 1tunti ja 21 minuuttia meni eli reipasta 6.38 vauhtia mentiin.olo on vieläkin muutaman tunnin lepäilyn ja pikku venyttelyjen jälkeen hyvä,toivotaan,että kylmä (-1)ilma hätisti flunssan matkaan!
nyt nukkumaan ja aamulla ajoissa töihin.   öitä!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!