perjantai 22. elokuuta 2014

valvottava teini..

helvatti sentään kun mua ottaa päähän tän herra 15v:n touhuilut.kaikki on sujunut hyvin jo pitkään,ei siinä mitään,siksikin ottaa tämmönen kököttäminen ja oottamin perhanasti päähän.luvattiin teinille taas viikonlopun kunniaksi kaveri yöksi ja lähtivät kymmenen aikaan ulos.yhdeltätoista piti tulla tänne,ja tulikin sitten soitto,että jäädään tänne 8km päähän yöksi..ei ei ei..tänne ja heti!!no se heti on kestänyt kohta kolme tuntia "joo joo ollaan mäkissä..joo joo kävellään täältä..hitto jos toi ovi ei kohta aukea niin mä lähen ettimään noi ukot ja annan kuulua naapureillekin mitä mieltä tämmösestä oon.tuolla on helkkarin pimeetäkin ,eikä noi pojat mitään isoja vielä ole vaikka luulevatkin niin.muistan aina ,kuinka nuorena inhosin kun äiti kökötti alakerrassa oottamassa mua..tässä sitä ollaan itse!onneksi ovat kuitenkin puhelimen päässä,että tiedän että ovat kunnossa.
tänään se flunssa sitten iski ja kunnolla,ääni kähisee ja päätä särkee ja nokka vuotaa.töissä olin ja sen jälkeen nuoremman pojan kanssa leffassa katsomassa teenage ninja turtlesia..poika tykkäs tosi kovasti,mäkin yllätin itseni viihtymällä tän leffan parissa,vaikka on sitä parempiakin nähty.muuten oonkin ottanut relaa ja nukkuisin jo jos ei tarttis kökkiä täällä parin nuoren miehen takia..lähen nyt kurkkimaan joko ovat tossa lähellä!  öitä!
kuvat lainattu google kuva haun kautta..

p.s pojat tuli kuin tulikin kotiin ja kaikki lopulta hyvin,pientä palaveria pidin kyllä..mutta onneksi kaikki ok!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!