maanantai 18. elokuuta 2014

älä tule paha flunssa..

olen ollut 5 päivää loman jälkeen töissä ja jo pukkaa flunssaa..mä en kestä.lauantaina voin jotenkin huonosti koko päivän ja pidin lepo päivän.sunnuntaina mentiin pojan kanssa tikkurilan uimahalliin vesijuoksemaan ja uimaan,tai poika hyppi uimahyppyjä ja polskutteli,mutta mä uin 700m ja vesijuoksin 300m.oikein kiva sunnuntai aamupäivän avaus.illalla käveltiin lenkkikaverin ja yläkerran rouvan kanssa 7km mukavaan tahtiin,mutta loppu vaiheessa mua alkoi pyörryttää ja olo meni tukalaksi.meinasin pyörtyä ja oskentaa..kumpaakaan en onneksi tehnyt,istahdin kaatuneen puun päälle ja vähitellen helpotti.koko illan oli heikko olo ja yöllä heräsin useasti kovaan kurkkukipuun.aamuyöllä otetun särkylääkkeen voimin jaksoin töihin  aamuvuoroon ja kestin siellä melko hyvin.illalla oli nuoremmalla pojalla ekat uimahyppytreenit(vaihtoi lajia jääkiekosta uimahyppyyn)ja sillä aikaa mä juoksin tikkurilan uimahallin kuntosalilla juoksumatolla 5km 30.36min alkuun kävelin ylämäkikävelyä ja välillä spurttasin vähän(vain 11.2km tunnissa korkeintaan),mutta melkeimpä pidin vauhdin 10.2-10.8 km/h.välillä vähän vähemmän ja laitoin mäkiä ja sitten taas takaisin tuohon perus aikaan.sitten tein muutaman kahvakuulaliikkeen ja venyttelin ja lähdin suihkun kautta ootamaan poikaa.
ja taas on tosi kova kipu kurkussa.meen keittämään teetä,ja nappaan särkylääkkeen.jospa se siitä!  mukavaa viikkoa!
p.s seinäkyykkyhaasteessa oli tänään vuorossa 50s ja aika tiukkaa alkaa tekemään..mitenhän sitä pystyy loppuun asti ton tekemään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!