keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

jalat tauon tarpeessa

oon innostunut käpyttelemään ja hölkkäämään niin kovasti,että mun vasemman jalan kantapää on kipeytynyt.mulla oli muutama vuosi sitten juoksu kärpäsen purema ja laukkasin jatkuvasti pitkiä lenkkejä asfaltilla, metsässä ja hiekkatiellä. sitten iski plantaari faskiitti kantapäähän ja mun lenkit tuli vaikeammiksi,tein kyllä niitä,mutta kärsin illalla kamalista kivuista. välillä olin pitkillä saikuilla kun en malttanut levätä tarpeeksi ja koko jalkapohja tulehtui.puolentoista vuoden aaltoliikkeen jälkeen vaiva helpotti ja juoksutkin kyllä on vähitellen vähentyneet.nyt kun taas innostuin jalka kipeytyy..perkele,en lopeta..keksin jonkun keinon.no ehkä se ei oo sama ollenkaan

kun nyt tiedän mikä se voi olla,pitää heti etsiä apu keinoja ,ettei taas mene lenkkeilyt pilalle. oon viimeksi pitänyt lepopäivän viime tiistaina,muuten oon kävellyt tai juossut 1-2 lenkkiä päivässä.huomenna en lenkkeile,hoidan tätä koipea.
nyt katsomaan isomman pojan jalkapallomatsia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!