perjantai 28. maaliskuuta 2014

uudet lenkkarit


eilen kävin lenkkikaverini kanssa jumbossa lenkkari ostoksilla,stadiumissa on synttärit ja kaikesta saa 25% alennusta,myös alennetuista.mä en meinannut osata päättää ollenkaan,ihania kauniita kevyitä juoksikenkiä oli niin paljon,että pää meni pyörälle.nää niket tuli maksamaan vain 18 .80e!alkuhinta 69e.ne on aika ohuet ja hengitttävät,ehkä kesään paremmat,ajattelin,pitäisikö käväistä ostamassa vielä toiset lenkkarit,kun vielä saa edullisesti.käytiin illalla pikkulenkillä kävellen(2.6km)ja hyvältä tuntui...sain kutsun myös lonkerolle ja juotiin 3,lonkeroa per nokka ja mä olin kotiin tultuani aivan poikki ja kävin miltei heti kuorsaamaan..tänään sitten juoksemaan!ilma on ihana ja saan aloitella aamun ylhäisessä yksinäisyydessä kun mies meni työpaikalleen vaihtamaan renkaita ja tekemään jonkun homman ja kaikkien suureksi yllätyksesksi teini poika kaverinsa kanssa lähti mukaan klo 8.20 lauantai aamuna vapaaehtoisesti!!siellä miehen työpaikalla on se pojan hieno mopo joka odottaa kortin saamista,se oli syynä innokkuuteen..mies lupasi pojille hampurilais ateriat,jos vaihtavat renkaat autoon ja vähän imuroivat autoa sisältä.
mä oon innostunut syömään noita proteiini rahkoja,eri merkkisiä ja makuisia,tää mansikka sitruunamelissa on ehkä tän hetken suosikki,söin tänään aamiaiseksi sellaisen ja usein otan töihin myös välipalalle sellaisen.pitää hyvin nälkää ja ei oo liikaa kaloreita.nyt etsin jonkun venyttely/verryttely ohjelman jonka voisin tehdä ennen lenkille lähtöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!