keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

juoksuiloa

ylen sivuilta lainattu kuva.oon taas löytänyt juoksun ilon,ja olen siitä täysin täpinöissäni!kävin tänään aamulla pikku lenkillä.laitoin kellon soimaan ajoissa ja suunnittelin kunnon lenkille lähtöä,muttei siitä tullut mitään kun yöllä heräsin pari kertaa kivistäviin selkä ja pakaralihaksiin.aamulla luulin etten pääse mihinkään,mutta venyttelin vähän ja päätin saattaa pojan kouluun ja sännätä pikku lenkille ja kokeilla miltä tuntuu.poika löysi alku matkasta luokkakaverin ja pääsin melkein heti juoksemaan,menin reilun 20 minuutin lenkin melko kovaa ja spurttasin ylämäet,että hiki tuli hyvin pintaan.fiilis oli taas mahtava!menin vasta 10 töihin koska meillä oli iltakoulutus malmi-pukinmäki päivähoitoalueen henkilöstölle.aamulla sai siis ottaa rauhassa,ja kerkesin ton lenkinkin tehdä vaikka vetkuttelin aikani.töissä vedin halukkaille päiväkodin lapsille fröpelin tahtiin jumppaa ja diskoiltiin smurffien tahtiin,mä hypin ja jorasin puol tuntia niin että taas oli hiki päässä ja hengästyin vaikka just olin suihkusta tullut.
ilmottauiduin viimeviikolla naistenkymppiin viime hetkellä,helmikuun loppuun mennessä piti ilmoittautua että sai henkilökunta alen.maksoin lipusta 19e.oon kerran pari vuotta sitten ollut tuolla ja oli kiva tapahtuma.nyt meitä ilmottautu 3 työkaveria ihan kiva että on seuraa.ja jos vaikka yhteislenkeillä käytäs kevään aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!