torstai 20. maaliskuuta 2014

Fitness kotitreeni

mä etsin taas you tubesta erilaisia jumppia..tein tanssillisia jumppia yhteensä noin 15 minuuttia,mutta ne oli liian vaikeita tai kuva hyppi että oli mahdotonta jumpata mukana.mutta lämpö oli jo päällä kun löysin tän kotitreenin,huh huh!tosi selkeä ja hyvä ja uskomattoman rankka ainakin mulle.mä luovutin ,myönnän...pystyin tekemään 4 sarjaa(pysäytin aina jossainvaiheessa kuvan että sain rauhassa tehdä)ja henki pihisi ja hiki lensi!yritän tehdä tämän muulloinkin,katsoa alkaako helpottaa..toi hyppy punneruss hässäkkä oli uskomattoman raskas ja mulla meni siihen aina enemmän aikaa.tosi hyvä ja tehokas jumppa kokeilkaa ihmeessä!sitten venyttelin  kylkiä ja tein pakara ja reisijumppaa.yhteensä hikoilin tunnin,ihana fiilis!tänään miehellä ja pojilla oli pizza päivä,onneksi mä en enää tykkää tilatuista pizzoista,niin yhden pienen palan maistelu riitti mulle!
palasin siis tänään töihin,mutta onneksi virtaa riitti ammuvuoron jälkeenkin,eikä hyvin alkanut liikunta viikko hiipunut.tänään poika treeneihin ja jos vaikka pikku lenkki vielä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!