sunnuntai 9. helmikuuta 2014

kalorimietintöjä

Vispipuuro marjoistahttp://www.myllynparas.fi/suomi/reseptit/puurot/manna-_ja_vispipuurot/vispipuuro_marjoista/ tuolta nappasin kuvan ja reseptiä noudatin melko pitkälti,mutta mannasuurimoita sai lisätä ja niin myös steviaa.oi vitsit kun tuli ihanaa!ja kevyttä!tänään oon syöny pariin kertaan ja huomenna otan evääksikin.
mulla on outo ongelma,mietin kokoajan tuleeko mulla liian vähän kaloreita päivässä..pitäisköhän vähän yli 70kg painavan syödä kuitenkin yli 1200-1300  kaloria.oon katellu noita sivuja missä voi laskea kalorin kulutuksensa ja tullu siihen tulokseen että 1500 kaloria ois ehkä lähempänä oikeeta..mutta mä kattelen ja kokeilen.ehkä pidän kalorit 1200-1300 pinnassa kun en liiku ja 1400-1500 kalorin pinnassa kun liikun tai jotakin..katotaan..mutta yllättävän hyvin on mennyt!mulle riittää 1-3 palaa suklaata herkuksi eikä eilen tarttenu syödä kuin 3 keskikokoista lettua niin himo poistui.ennen söin niin kauan kuin niitä oli ja nehän pursusi täytteitä aina!muutosta on siis pään sisällä tapahtunut.mietin nykyään aina kevyempiä vaihtoehtoja,jauhelihan ostan nykyään kevyempänä ja muutenkin katson tarkemmin mitä suuhuni laitan.liikuntaa on tullut paljon ja tänäänkin kävelin 35 minuuttia melko reippaasti.pojan peli oli hyrylässä ja kävelin siellä ennen peliä.peliä tuli katsomaan pojan kummisetä perheineen,pikkuinen kummityttöni 1v5kk oli mukana.ihana totta tosiaan.neiti jaksoi istua rattaissa niin kauan kuin mun eväänä ollut mandariini oli syöty,sitten piti lähteä juoksentelemaan ja kiipeilemään,välillä mä seurasin häntä ja välillä äiti tai isä.ihania noi pienet.tämäkin tyttönen otti mua poskista kiinni ja pussasi keskelle suuta!
olo on ollut vähän parempi,mutta iltaa myöden taas heikentyy ja nuha lisääntyy..huomenna punnitus,vähän jänskättää..öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!