torstai 6. helmikuuta 2014

hyvä minä!

mä oon mielettömän tyytyväinen itseeni,vaikka tosta kuvasta kuvastuu ironia,parempaa en jaksanu googlettaa.tänään oltiin päiväkotilasten kanssa pulkka mäessä ja mä laukkasin sitä mäkeä vähintään yhtä tiuhaan kuin lapsetkin,oli tosi hauskaa!!mulla oli hiki päässä vaikka oli 7 astetta pakkasta.tunti oltiin siellä ehkä vähän reilu.illalla poitsulla oli pitkät treenit ja mä päätin mennä pitkästä aikaa ohjatulle zumballe,wautsi miten hyvä vetäjä!kävin malmin uimahallin jumpassa ekaa kertaa,ja jos ei ois niin tyyris,voisin mennä useamminkin.9.50 kerta on aika suolanen hinta.mutta nyt on ihana fiilis ja voin olla tyytyväinen itseeni.oon liikkunut monipuolisesti ja monena päivänä ja syömiset on pysynyt 1270-1350 välillä,ma oli vajaa tuli vain 1050 ja tänään vähän yli kun tuli 1450,alle 1500 kuitenkin on tavoite.nyt nukkumaan,luulisi unen maistuvan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!