maanantai 6. tammikuuta 2014

ensimmäinen punnitus


tänään se alkoi,olen nyt 8 päivää tiennyt asiasta ja laittanut päätäni kuosiin,että nyt muutetaan ruokailutottumuksia lopullisesti.pelkkä laihis ei riitä,koska siinä tuloksessa on myös pysyttävä.aamulla punnitsin itseni ja tulos oli 76,ei niin paha kuin pelkäsin,mutta ei missään tapauksessa hyväkään,n 8-10 kg pitää saada pois.aloitin aamun kupilla kahvia ja säntäsin ulos pienen alkulämmittelyhyppelyn jälkeen.hölkkäsin metsässä 55 minuuttia,se oli hauskaa,musta on kiva juosta tai kävellä epätasaisessa maastossa,koska siinä joutuu olemaan tarkkana ettei kompastu kantoihin tai juuriin yms ja mehmeämpi maasto tuntuu mukavalta jalan alla.noi kuvat on otettu tänään,vaikka vois olla syyskuussakin,täällä ei oo talvesta tietoakaan.mä ajattelin laittaa aina erikseen ruokapäiväkirjan ,jos jotakuta kiinnostaa mitä mä suuhuni laitan ja miten oon niitä painonvartijoiden pointseja laskenut.en sekota niitä tähän samaan sepostukseen kuitenkaan.55 minuuttia on siis tän viikon liikunnasta liikuttu,2.5 tuntiahan mulla on vähimmäistavoite viikossa.  palaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!